Monday, September 17, 2007

Recreational Activities

Memancing!!!
Memancing merupakan salah satu daripada aktiviti yang disukai apabila tibanya masa lapang..Kiranya 'favourite pastime' la..Hari tue merupakan satu sejarah bagi aku apabila dengan rasminya aku menggunakan pancing yang baru dibeli..Tidak pernah aku fikir bahawa suatu hari nanti aku
akan memiliki pancing jugak..huhu..(sebelum ini hanya pinjam jer dari kawan-kawan)..Bertempat di Kolam Rekreasi MARDI aku dan kawan-kawan bergerak menuju destinasi..Cuaca pada waktu itu panas+berangin, menemani kami sewaktu memancing pada hari itu..Walaupun begitu ibadah puasa tetap kami tunaikan dengan jayanya..










Alatan pancing yang diatur dan sudah di colaborate kan, bersedia untuk digunakan..










Rod pancing aku yang baru!..











Kenderaan Rasmi..













Umpan Ikan..











Syafiq dan bangb sedang menyediakan umpan dedak untuk ikan yang bakal dipancing..










Pojie bersama dengan rod pancingnya..











Champion of the day!!..Marouk dengan ikan Rohu seberat 2.0kg yang diperolehi..

1 comments:

aliaaroslan said...

tahniah ler pegi memancing dengan jayanya.. kamarul sorang jek ker yg dapat ikan? korang tumpang glamer jek ke action ngan pancing masing2 yang baru itu?? huahuahau

Related Posts with Thumbnails